logo-site
طلای ۱۸ عیار (گرم): 4,102,000 تومان
طلای ۱۸ عیار (گرم): 4,102,000 تومان
دلسام گلد

تولد دلسام

دلسام گلد در میانه‌ی اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در شهر تهران کار خود را به طور رسمی آغاز کرد. «-----------» به عنوان سرمایه‌گذار و مدیرعامل بنیانگذاران این گالری است.

هدف از شکل‌گیری دلسام گلد، طراحی، تولید و عرضه‌ی طلاهای دست‌ساز به سبکی نو و جذاب بود تا طیف گسترده‌ای از اقشار جامعه را تحت پوشش خود داشته باشد. تنوع محصولات و موادی که در ساخت دست‌سازه‌های طلایی این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار بالاست. همین امر سبب شده تا افراد مختلف با هر سلیقه و هر بودجه‌ای توان خرید طلا از گالری پرسته را داشته باشند.

طراحی‌های خلاقانه، کیفیت بالا و تنوع، سه ستون اصلیِ شکل‌گیری گالری دلسام گلد هستند. این گالری که محفلی دوستانه برای طراحان طلا و جواهر، هنرمندان و علاقه‌مندان دنیای طلای دست‌ساز است، هر بار با خلاقیتی نو، باعث خرسندی هرچه‌بیشتر مشتری‌های خود می‌شود. به‌طوری‌که پرسته توانست با ارائه طرح‌های خلاقانه و خاص، در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیاری از سراسر ایران پیدا کند. همین امر سبب شد تا دلسام گلد شعبه‌های جدیدی در دیگر شهرهای ایران همچون کرج، رشت، بابل، گرگان؛ اصفهان، بندرعباس و شیراز نیز افتتاح کند.به طوری که در حال حاضر ۱۴ شعبه از این گالری در سراسر ایران مشغول فعالیت هستند.

photo 2024 01 07 21 57 41
photo 2023 12 17 22 24 25
different goldsmiths tools jewelry w123orkplace jeweler work jewelry
photo 2023 12 17 22 24 26
celebrate sunset beach creative gemstone
طراحی، ساخت و عرضه

بزرگ‌ترین سرمایه گالری پرسته، داشتن تیمی کوشا و باانگیزه است که همگی، هر روز با انرژی بالا و سرشار از ایده در محل کار حاضر می‌شوند و این حجم از فضای مثبت و همکاری همه‌جانبه، سبب خلق محصولات جذاب و خاص در این گالری می‌شود.

پرسته از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که از جمله می‌توان به گروه طراحی، بخش ساخت زیورآلات چرمی، کارگاه، مخراجی و … اشاره کرد. چرم‌های گالری پرسته از فلورانس ایتالیا و برند «کیاروجی» تهیه می‌شود. روی تمامی محصولات چرمی، علاوه بر نام پرسته می‌توانید نام کیاروجی را نیز مشاهده کنید. مراحل ساخت هر قطعه طلا در گالری پرسته شامل طراحی، چاپ سه‌بعدی و ارسال به کارگاه است. در کارگاه، طرح سه‌بعدی طلا به نیروی متخصص تحویل داده می‌شود تا قالب‌گیری شود. یا به طور مثال، طلاهای طراحی اسم روی ورقه طلا چاپ و سپس اره‌کاری ‌شوند. در مراحل پایانی، طلا به قسمت پوست می‌رود، پرداخت و در نهایت، آبکاری می‌شود.

با ما بیشتر آشنا شوید

درباره اعضا تیم

این تیم از اعضای قدرتمند و دلسوز تشکیل شده که از هیچکمکی برای رضایت کاربران دریغ نمیکند

about us 3 team member 1

احمد رضا کریمی

سئو و تولید محتوا
about us 3 team member 2

پریسا امیدی

طراح گرافیک
about us 3 team member 3

امید حقی

طراح سایت
about us 3 team member 4

نوری مددی

برنامه نویس اندروید
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

رنگ
رنگ
قیمت
قیمت - slider
قیمت - inputs